پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
5713
-
الف
+

فیلم‌های آخر هفته آی‌فیلم عربی

فیلم‌های «مردی که موش شد» و «ماجرای نیمروز» این هفته روی آنتن آی‌فیلم عربی می‌روند.

فیلم‌های سینمایی «مردی که موش شد» و «ماجرای نیمروز»، پنجشنبه و جمعه این هفته، از قاب آی‌فیلم عربی پخش می‌شوند.

به‌ گزارش آی‌فیلم، فیلم سینمایی «مردی که موش شد» به کارگردانی احمد بخشی و با بازی زنده‌یاد محمدعلی کشاورز، امشب ساعت 23:30 به‌وقت تهران برای آی‌فیلمی‌های عرب‌زبان نمایش داده می‌شود.

این فیلم که ساخته سال ۱۳۶۴ است، داستان تاجر سرمایه‌داری است که برای معافی از مالیات با پوشیدن لباس‌های ژنده و تظاهر به ورشکستگی به شعبه اخذ مالیات مراجعه می‌کند و مدعی می‌شود که در طول سال زیان داده‌ است؛ اما...

اکبر عبدی، حمید جبلی، محبوبه بیات، بهرام فروغی، سعید امیرسلیمانی، سروش خلیلی، پرویز پورحسینی و نعمت‌الله گرجی دیگر بازیگران این اثر بوده‌اند.

«مردی که موش شد» پنجشنبه شب ساعت ۲۳:۳۰ به‌وقت تهران راهی آنتن آی‌فیلم عربی می‌شود. بازپخش آن نیز در ساعت ۰۵:۳۰، ۱۱:۳۰ و ۱۷:۳۰ روز بعد خواهد بود.

ماجرای نیمروز

فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز» جمعه شب‌ ساعت ۲۳:۳۰ به‌وقت تهران در کانال عربی این شبکه پخش می‌شود.

«ماجرای نیمروز» به کارگردانی محمدحسین مهدویان است که فیلمنامه‌اش توسط محمدحسین مهدویان و ابراهیم امینی نوشته شده و تهیه‌کنندگی آن بر عهده سیدمحمود رضوی است.

این فیلم به ترورهای سال ۱۳۶۰ به دست گروه مجاهدین می‌پردازد. این درگیری‌ها پس از برکناری ابوالحسن بنی‌صدر از ریاست جمهوری توسط مجلس شورای اسلامی شدت می‌گیرند.

این فیلم محصول سال ۱۳۹۵ است و بازیگرانی‌ همچون مهرداد صدیقیان، احمد مهرانفر، هادی حجازی‌فر، مهدی زمین‌پرداز، محیا دهقانی، لیندا کیانی، حسین مهری، جواد عزتی و مهدی پاکدل در آن نقش‌آفرینی کرده‌اند.

«ماجرای نیمروز» جمعه ۶ تیر ساعت ۲۳:۳۰ به‌وقت تهران روی آنتن آی‌فیلم عربی می‌رود و بازپخش آن نیز در ساعت ۰۵:۳۰، ۱۱:۳۰ و ۱۷:۳۰ روز شنبه خواهد بود.

ا.ا

نظر شما
ارسال نظر